دیوارنویسی شهرهای مختلف در تظاهرات سراسری برای "ثبت در تاریخ"
دیوارها رسانهاند. دیوارنوشتهها در حافظه تاریخ باقی میمانند و به نسلهای بعد نشان میدهند در برهههای زمانی مشخص خواسته مردمان یک سرزمین چه بوده است. دیوارنوشتههایی از تظاهرات سراسری در شهرهای مختلف ایران<ملائی> را ببینید از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تا امروز در ادبیات رسمی <رژیم> اسلامی ایران<ملائی> در اهمیت "دیوارنویسی" بسیار نوشته شده است.
کتابها منتشر شده و در رسانههای رسمی بارها به نقش و اهمیت "دیوارنویسی" در پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پرداختهاند. با گذشت حدود ۴۰ سال از وقوع انقلاب اسلامی، به نظر میرسد باز هم "دیوارنویسی" در ایران رونق گرفته است.
پیش از این سایت "انقلابنیوز"، دیوارنویسی را رسانهای "ساده فهم" توصیف کرده بود که در دسترس همگان است. بنا بر گزارش این سایت متعلق به <رژیم ملائی> ایران، مکانیابی "دیوارنویسی" بسیار مهم است. به این ترتیب که تا حد امکان "دیوارنویسی" باید در مناطق پررفت وآمد شهر و محله انتخاب شود تا متن نوشته شده در معرض دید هزاران نفر از عابران قرار گیرد. پیش از این < آخوند > زاهدیپور در اهمیت دیوارنویسیهای زمان انقلاب به خبرگزاری دولتی "شبستان" گفته بود: «مخاطب در هر محلهای هر روز پیامی را روی یک دیوار میبیند یا مخاطبی مسیرش از محله است که بر دیواری از آن نوشتهای است که هفتهای چند بار آن را میبیند و این تکرار به تثبیت پیام کمک میکند.» او پیش از این گفته: «در ارتباط با دیوارنویسی، تکرار اتفاق میافتد و نتیجه تکرار این است که یک مقوله فرهنگی به ضمیر ناخودآگاه منتقل میشود و تبدیل به فرهنگ میشود.»
دیوارها رسانهاند. دیوارنوشتهها در حافظه تاریخ باقی میمانند و به نسلهای بعد نشان میدهند در برهههای زمانی مشخص خواسته مردمان یک سرزمین چه بوده است. دیوارنوشتههایی از تظاهرات سراسری در شهرهای مختلف ایران<ملائی> را ببینید از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تا امروز در ادبیات رسمی <رژیم> اسلامی ایران<ملائی> در اهمیت "دیوارنویسی" بسیار نوشته شده است.
کتابها منتشر شده و در رسانههای رسمی بارها به نقش و اهمیت "دیوارنویسی" در پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پرداختهاند. با گذشت حدود ۴۰ سال از وقوع انقلاب اسلامی، به نظر میرسد باز هم "دیوارنویسی" در ایران رونق گرفته است.
پیش از این سایت "انقلابنیوز"، دیوارنویسی را رسانهای "ساده فهم" توصیف کرده بود که در دسترس همگان است. بنا بر گزارش این سایت متعلق به <رژیم ملائی> ایران، مکانیابی "دیوارنویسی" بسیار مهم است. به این ترتیب که تا حد امکان "دیوارنویسی" باید در مناطق پررفت وآمد شهر و محله انتخاب شود تا متن نوشته شده در معرض دید هزاران نفر از عابران قرار گیرد. پیش از این < آخوند > زاهدیپور در اهمیت دیوارنویسیهای زمان انقلاب به خبرگزاری دولتی "شبستان" گفته بود: «مخاطب در هر محلهای هر روز پیامی را روی یک دیوار میبیند یا مخاطبی مسیرش از محله است که بر دیواری از آن نوشتهای است که هفتهای چند بار آن را میبیند و این تکرار به تثبیت پیام کمک میکند.» او پیش از این گفته: «در ارتباط با دیوارنویسی، تکرار اتفاق میافتد و نتیجه تکرار این است که یک مقوله فرهنگی به ضمیر ناخودآگاه منتقل میشود و تبدیل به فرهنگ میشود.»
سایت "صدا و سیمای < رژیم اسلامی ایران<ملائی>" در گزارشی با عنوان "دیوارنویسیهای دوران انقلاب" نوشت: «دیوارها تاریخ زندگی خود را دارند. این تاریخ البته با تاریخ زندگی انسانها بیارتباط نیست.»
پیش از این خبرگزاری "فارس" وابسته به سپاه پاسداران نیز در اهمیت دیوار به عنوان ابزاری در "جنگ رسانهای ابتدای انقلاب اسلامی" نوشت، دیوارنوشتهها مردمیترین رسانه برای انتقال پیام هستند، زیرا این رسانه توسط مردم انتخاب میشود، محتوای پیامها و شعارها نیز توسط آنان تولید و منتشر میشود و حتی جامعه هدف و مخاطب این رسانه نیز خود مردم هستند.
روی سخن اکثر دیوارنوشتههای روزهای اخیر در شهرهای مختلف ایران، علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی ایران است.
دیوارنویسی در روزهای اخیر در تهران.
D W
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر