۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

از سایت :khodnevis.org

                  یک پیشنهاد برای سنجش < با وفائی > مسئولان نظام !

محمد نوری‌زاد با انتقاد از «آیت‌الله‌های تریاکی» از <خامنه ای>  خواست تا برای جمع شدن بساط مسؤولان تریاکی، آزمایش اعتیاد بدهد. وی همچنین به تریاکی بودن «حسین شریعتمداری،<کیهان>- یکی از برادران لاریجانی، و یکی از مراجع عظام!!» اشاره کرد.
یادداشت محمد نوری‌زاد، روزنامه‌نگار و مستندساز که در سایت وی  منتشر شده، به این شرح است:
 «من بر این باورم که مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در ایران، و این که چرا سوداگرانِ تهیه و تولید و ترانزیت و توزیعِ این مواد از امنیت وافری برخوردارند، تنها به این خاطراست که بخش وسیعی از مسئولان و مردان صاحب‌نام ما خودشان آلوده و معتادند.»
 نوری‌زاد می‌افزاید: «در جهانِ فهم، شدیداً با مسئولان معتاد برخورد اداری و قضایی می‌شود. حداقل این که از کار برکنارشان می‌کنند و امتیازات شهروندی‌شان را تقلیل می‌دهند. چرا که یک مسئول معتاد، هماره بیشترین انگیزه را برای خطاکاری‌های جوربجور می‌پرورد و رفته‌رفته حوزه عملِ بیمارگونه خود را نیز می‌گسترد.»
 این منتقد آیت‌الله خامنه‌ای می‌نویسد: «ما معمولاً جوری تربیت شده‌ایم که به یک رهگذر معتاد، به چشم فردی معلق و بلاتکلیف و بی‌شخصیت بنگریم و او را از گردونه اعتبار و اعتنا به دور اندازیم اما در نقطه مقابل به یک آیت‌الله تریاکی، به چشم شخصیتی بنگریم که همچنان عالم و اندیشمند است و مایه مباهات. و یعنی اگر تریاک، به روان و شخصیتِ آن رهگذرِ بی‌نشان تیغ می‌کشد، به یک روحانی و یک مسئول اسلامی وجاهت می‌افشاند. شاید روی سخن و پیشنهاد عملیِ من در این نوشته با شخص رهبر باشد. چرا که مگر جناب ایشان بتوانند حریف این رویه نامبارک شوند و بساط مسئولان و مسئولیت‌های آلوده به اعتیاد را ریشه‌کن فرمایند. پیشنهاد من بسیار ساده است. این که: جناب رهبر دستور فرمایند همین فردا همه مسئولان و کارکنان و قاضیان و نمایندگان و روحانیان و مراجع تقلید و صاحبان رسانه‌ها و خلاصه همه کسانی که به نوعی با مردم مراوده اسلامی و حکومتی و دولتی دارند، مورد آزمایش قرار گیرند تا مبرّا بودن آنان از هر گونه اعتیاد محرز شود.»
 نوری‌زاد در ادامه می‌گوید: «چه خوب می‌شود که بخشنامه‌ای از زبان رهبر منتشر شود و همگان را به این ضرورتِ اجتناب‌ناپذیر تحکم فرمایند. انشای این بخشنامه حتی می‌تواند اینگونه باشد: بر همه کارکنان دولت ومسئولان و شخصیت‌های کشوری و لشگری و روحانی و غیرروحانی و نمایندگان مجلس و قضات دستگاه قضایی وهمه وهمه واجب است که برگه آزمایشِ خود را – مبنی بر عدم اعتیاد – به دستگاه مربوطه خود تحویل دهند. ما نیز خودمان به همراه آقایان محمد نوری‌زاد، حسین شریعتمداری، یکی از برادران لاریجانی، و یکی از مراجع عظام برای اطمینان مردم از صحت و سلامت کسانی که در اطراف <خامنه ای> مجتمع‌اند، به یکی از مراکز تشخیص اعتیاد مراجعه و نتیجه آزمایش خود را برای آگاهی مردم درمعرض دید رسانه‌های داخلی و خارجی قرار می‌دهیم وهرگز نیز اجازه نمی‌دهیم در این حرکت ملی کوچکترین تقلبی صورت پذیرد.

هیچ نظری موجود نیست: